Kontakt telefoniczny pn.-pt. 9-17
+ 48 29 764 56 28
+ 48 796 20 17 20
Gwarantujemy bezpieczeństwo transakcji. Gwarantujemy bezpieczeństwo transakcji więcej o płatnościach...
POMOC

POMOC

Zbiór najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami:

 

  1. Co zrobić, gdy paczka nie doszła lub opóźnia się dostawa
  2. Jakie są koszty dostawy
  3. Jak długo trzeba czekać na dostawę?
  4. Jak zrobić zakupy
  5. Czym jest i jak działa lista obserwowanych produktów?

     




Co zrobić gdy paczka nie doszła lub opóźnia się dostawa

Paczki dostarczamy POCZTĄ POLSKĄ lub kurierem UPS i DPD.


Jeśli listonosz lub kurier POCZTY POLSKIEJ nie zastanie nikogo w domu pozostawia awizo, na którym znajdą Państwo informacje dotyczące odbioru paczki.


Natomiast kurier UPS lub DPD powinien podjąć 2 próby doręczenia paczki w kolejnych dniach (często po uprzednim kontakcie telefonicznym i ustaleniu terminu dostawy), po czym paczka wraca z powrotem do nas.


Jednak jeśli zamówienie u nas ma status zrealizowane i został do Państwa wysłany mail informujący o wysłaniu paczki, a czas oczekiwania na paczkę się wydłuża powyżej 3 dni roboczych, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.


Powrót



Jakie są koszty dostawy


Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które pokrywa Zamawiający. Koszt przesyłki towarów zależny jest od wybranego sposobu płatności, wartości całego zamówienia oraz metody dostawy. Więcej informacji o kosztach przesyłki można uzyskać klikając odnośnik Koszty dostawy, w zakładce Informacje dostępnej u góry strony.


Powrót



Jak długo trzeba oczekiwać na dostawę?

 

Czas realizacji zamówienia


Nasze dostawy staramy się realizować niezwłocznie, ale z różnych przyczyn termin ten może się przedłużyć np. w przypadku gdy aktualnie określonego towaru nie posiadamy w naszym magazynie i musimy go zamawiać.


Termin realizacji zamówienia podany jest na stronie każdego produktu i jest on indywidualny dla każdego towaru. Zamówienia realizowane są w kolejności złożenia i opłacenia w przypadku przedpłaty lub potwierdzenia przez Zamawiającego w przypadku przesyłki pobraniowej.


Wysyłamy w ciągu 1 dnia.
Oznaczony w ten sposób towar posiadamy w naszym magazynie i prawdopodobnie zdążymy wysłać go w przeciągu 1 dnia roboczego od chwili wpłynięcia wpłaty (oprócz zamówień pobraniowych) i przekazania do realizacji.

Dostępność towaru na magazynie podawana jest dla jednej sztuki/mb. Jeśli złożone zamówienie obejmuje większą liczbę sztuk towaru istnieje możliwość skończenia się zapasu i konieczność jego sprowadzenia od dostawcy. W takim wypadku czas wysyłki zamówienia może ulec wydłużeniu.

 

Wysyłka powyżej 1 dnia.

Obecnie tego towaru możemy nie mieć w naszym magazynie i musimy sprowadzić go od stałego dostawcy lub jest to towar wielkogabarytowy, na którego zapakowanie i wysłanie potrzebujemy więcej czasu. Jednocześnie podajemy na stronie przybliżony czas wysyłki.

 

Brak w magazynie (chwilowy brak).
Tego towaru brakuje w naszym magazynie i nie możesz w tej chwili go zamówić. Staramy się, aby towar jak najszybciej był znowu dostępny. 

 

Czas dostawy


Czas dostawy zamówienia uzależniony jest od wyboru przewoźnika.


Wszystkie przesyłki Pocztą Polską wysyłane są przez nas jako PRIORYTETOWE. Przesyłki priorytetowe doręczane są w dniu następnym po dniu nadania, jeśli zostały nadane do godz. 15. W przypadku wysyłki po godz. 15 czas dostawy może wydłużyć się do 2-3 dni roboczych.

W przypadku przesyłek pocztowych pobraniowych czas dostawy wynosi 24-48h.

Terminy doręczenia przesyłek pocztowych to terminy deklarowane.


W przypadku firm kurierskich UPS i DPD czas dostawy wynosi 24h (nie dotyczy przesyłki paletowej). Przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku.

Czas dostawy w przypadku przesyłki paletowej wynosi 24-48h.

 


Szacowany czas dostawy podawany jest ponadto każdorazowo podczas wyboru sposobu wysyłki w trakcie składania zamówienia.


Powrót



Jak zrobić zakupy


Uwaga: Aby zrobić zakupy w naszym sklepie należy włączyć w swojej przeglądarce internetowej obsługę Cookies. Obsługa ta jest standardowo włączona i dlatego jeżeli nic nie zmieniali Państwo w  ustawieniach to cookies są prawdopodobnie włączone. Jeżeli dodają Państwo towary do koszyka, a koszyk jest nadal pusty, oznacza to, że obsługa cookies nie jest włączona.


Dodawanie towarów do koszyka: Interesujący Państwa towar można dodać do koszyka każdorazowo po przejściu na stronę produktu, a następnie poprzez podanie jego ilości oraz kliknięcie przycisku "Dodaj do koszyka"

 

Zawartość koszyka:


Każdorazowo po kliknięciu ikony koszyka pojawia się zawartość Państwa koszyka. Zawartość koszyka można również sprawdzić w każdej chwili klikając przycisk "Twój koszyk" w górnej części ekranu.
Na tej stronie są umieszczone towary aktualnie znajdujące się w koszyku. Mogą Państwo wykonać kilka operacji:

  • klikając na ikonie produktu wejść do trybu prezentacji pełnych informacji o produkcie
  • w części tekstowej pojawia się opis produktu, cena jednostkowa, ilość towarów danego typu, które znajdują się w Państwa koszyku oraz wartość pozycji (wartość = ilość * cena jednostkowa)
  • w prawej części znajdują się 3 przyciski:
    1. "usuń towar" - usuwa wszystkie sztuki danego towaru (w określonym rozmiarze)
    2. "wyjmij 1 sztukę" - odejmuje jedną sztukę od ilości danego towaru (jeśli w koszyku znajdowała się jedna sztuka jest to równoważne z naciśnięciem "usuń towar")
    3. "dodaj 1 sztukę" - dodaje jedną sztukę do ilości danego towaru
     

 

Składanie zamówienia:

1. Jeżeli dodali już Państwo interesujące towary do koszyka i chcą przejść do procesu składania zamówienia należy w koszyku kliknąć przycisk "Złóż zamówienie" (kliknięcie tego przycisku nie powoduje jeszcze złożenia zamówienia, a jedynie przejście do procesu jego składania).

2. Jeżeli są Państwo u nas po raz pierwszy i nie posiadają loginu i hasła mogą Państwo dokonać bezpłatnej rejestracji, w tym celu proszę kliknąć przycisk "Załóż nowe konto" lub złożyć zamówienie bez rejestracji klikając przycisk "Złóż zamówienie bez rejestracji".

3. W następnym kroku prosimy o wypełnienie formularza i kliknięcie przycisku "Przejdź dalej". W formularzu muszą Państwo podać niezbędne dane do realizacji zamówienia w tym telefon lub e-mail, pod którym pracownicy obsługi będą mogli potwierdzić Państwa zamówienie.

Dodatkowo w pierwszych dwóch polach zostaną Państwo poproszeni o wpisanie wymyślonego przez siebie loginu i hasła (w przypadku zamówienia z rejestracją), które zabezpieczy Państwa przed złożeniem zamówienia przez niepowołaną osobę. Jeżeli okaże się, że ktoś już używa podanego identyfikatora lub użyto niedozwolonych znaków zostaniesz poproszony o ponowne wpisanie innego login'u. Zmian w parametrach swojego konta jak np. zmiany nr telefonu, można dokonać na stronie "Logowanie", po zalogowaniu się (przycisk w górnej części ekranu).

4. Następnie muszą Państwo dokonać wyboru sposób wysyłki i płatności z podanych na stronie opcji i kliknąć przycisk "Dalej".

5. W ostatnim kroku mogą Państwo zweryfikować poprawność podanych danych oraz zamówienia, a także dokonać modyfikacji w przypadku dostrzeżenia błędu lub dodać ewentualne uwagi dla sklepu bądź kuriera (np. w jakich godzinach jesteście dostępni Państwo w domu).

6. Jeśli podane przez Państwa dane oraz zawartość zamówienia są poprawne i chcą Państwo złożyć zamówienie należy kliknąć przycisk "Zamówienie oznacza obowiązek zapłaty".

Od tego momentu Państwa zamówienie czeka w kolejce na realizację. Jeżeli podałeś swój e-mail przy zakładaniu konta to na twój adres zostanie wysłane natychmiast potwierdzenie zamówienia wraz z kompletną listą zamówionych przez Ciebie towarów. To już wszystko.

Jeżeli z jakichkolwiek powodów rozmyślisz się co do zamówienia a my nie rozpoczniemy jego realizacji, na stronie "Logowanie" będziesz mógł je anulować jednym kliknięciem.



 

Powrót


 

Czym jest i jak działa lista obserwowanych produktów?


Lista obserwowanych produktów to Twój podręczny zasobnik na produkty. Jest on niezależny od koszyka. Wchodząc w prezentację pojedynczego produktu i klikając na ikonę dodania produktu do listy obserwowanych produktów, dodajesz go do swojej listy. Na liście przechowywane są produkty w określonych rozmiarach. Dzięki temu masz możliwość zapamiętania produktu, który Ci się wyjątkowo spodobał, ale np.  w tej chwili nie masz funduszy na jego kupno.

Do listy obserwowanych produktów masz również możliwość dodania produktów bezpośrednio z koszyka. Wystarczy, że klikniesz na ikonie dodawania do listy obserwowanych produktów, a wybrany produkt, w wybranym rozmiarze ląduje na tej liście. Operacja odwrotna również jest możliwa - z listy obserwowanych produktów, jednym kliknięciem dodajesz produkt do koszyka. Oczywiście zawsze możesz wejść z listy w szczegóły wybranego produktu.

Istotne jest również to, że Twoja lista nie ulega zniszczeniu, gdy nie odwiedzasz nas przez kilka dni. Jeżeli jesteś zalogowany, Twoja lista pozostaje na zawsze. Dzięki temu nie musisz szukać ponownie, czegoś, co spodobało Ci się wcześniej. Aby Twoja lista została na dłużej, zaloguj się w sklepie. Wprawdzie możesz dodawać produkty do listy, nawet, jeżeli nie jesteś zalogowany, ale zawartość będzie utrzymywana tylko tak długo jak koszyk (około 2 dni). Po tym czasie Twoja lista ulegnie wymazaniu. Jeżeli dodasz produkty do listy, a następnie zalogujesz się, to produkty zostaną dodane do Twoich wcześniejszych pozycji, ale tym razem zostaną na zawsze, albo przynajmniej do czasu aż Ty o tym zdecydujesz.

Na liście obserwowanych produktów, widzisz spis podobny do zawartości koszyka, ale zamiast ilości zamawianych produktów, prezentujemy ile mamy określonego produktu, w określonym rozmiarze. Zapisujemy i pokazujemy również datę rozpoczęcia obserwacji.


Powrót

...jest pusty
Dlaczego sklep modernhome to najlepszy wybór?facebookModernSport.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel